Odnośniki
Przejdź do: www.mszczonow.pl
Treść strony
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego. Stan w dniu 01.01.2021 r.
- Raport dostępności (PDF) 60.6kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mieczysława Korzonkowska
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2021-05-12 15:09
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Mszczonowie
Pani Mieczysława Korzonkowska Podinspektor Wydziału Spraw Obywatelskich
Zarządzenia 71/20 z dnia 14 września 2020 r.
w sprawie powołania koordynatora ds. dostępności.
Kontakt:
Mieczysława Korzonkowska
Urząd Miejski w Mszczonowie
Pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Tel: 723 201 306
Mail: mkorzonkowska@mszczonow.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Mszczonowie;
2) przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w artykule 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Mszczonowie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) przedstawianie Burmistrzowi Mszczonowa bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;
5) sporządzania raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Metryka
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2020-09-21 14:29
- zmodyfikował: Przemysław Woźnickiostatnia modyfikacja: 2020-09-28 09:05