Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIEJSKIEGO W MSZCZONOWIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.mszczonow.pl

Treść strony

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego. Stan w dniu 01.01.2021 r.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mieczysława Korzonkowska
  • opublikował: Przemysław Woźnicki
    data publikacji: 2021-05-12 15:09

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Mszczonowie

Pani Mieczysława Korzonkowska Podinspektor Wydziału Spraw Obywatelskich

Zarządzenia 71/20 z dnia  14 września 2020 r.
w sprawie powołania  koordynatora ds. dostępności.

Kontakt:

Mieczysława Korzonkowska
Urząd Miejski w Mszczonowie
Pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Tel: 723 201 306
Mail: mkorzonkowska@mszczonow.pl

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Mszczonowie;
2) przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w artykule 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Mszczonowie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) przedstawianie Burmistrzowi Mszczonowa bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;
5) sporządzania raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Metryka

  • opublikował: Przemysław Woźnicki
    data publikacji: 2020-09-21 14:29
  • zmodyfikował: Przemysław Woźnicki
    ostatnia modyfikacja: 2020-09-28 09:05

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3637
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-05-12 15:10:50