Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego. Stan w dniu 01.01.2025 r.
- Raport dostępności (PDF) 423.74kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Milena Suska-Tomaszewska
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2025-03-24 15:18
- zmodyfikował: Przemysław Woźnickiostatnia modyfikacja: 2025-03-24 15:24
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego. Stan w dniu 01.01.2021 r.
- Raport dostępności (PDF) 60.6kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mieczysława Korzonkowska
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2021-05-12 15:09
Koordynatorzy do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Mszczonowie
Pani Joanna Pływaczewska – koordynator do spraw dostępności architektonicznej oraz informacyjnokomunikacyjnej, zatrudniona na stanowisku inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Obsługi Rady Miejskiej,
Pan Jarosław Mikulski – koordynator do spraw dostępności cyfrowej, zatrudniony na stanowisku informatyka w Wydziale Organizacyjnym i Obsługi Rady Miejskiej
Kontakt:
Joanna Pływaczewska - 46 858 28 60
Jarosław Mikulski - 46 858 28 32
Urząd Miejski w Mszczonowie
Pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Mail: koordynatordsd@mszczonow.pl
Do zadań koordynatorów należy w szczególności:
1. Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Mszczonowie,
2. Przygotowywanie i wdrażanie działań mających na celu poprawę dostępności,
3. Monitorowanie stanu dostępności w zakresie przypisanym danemu koordynatorowi,
4. Sporządzanie raportów o stanie dostępności podmiotu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w zakresie realizacji ustawy o zapewnianiu dostępności,
6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i instytucjami działającymi na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami.