Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIEJSKIEGO W MSZCZONOWIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

  • Główny Biuletyn Informacji Publicznej

    www.bip.gov.pl
  • www.mszczonow.pl
  • Fotokod z linkiem do tej strony

    Fotokod

Przejdź do: www.mszczonow.pl

Treść strony

Sekretarz

MAŁGORZATA BADOWSKA
tel: 46 858-28-61
email: malgorzata.badowska@mszczonow.pl

 

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu,
a w szczególności:

1. Nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
2. Przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminu organizacyjnego urzędu,
3. Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników,
4. Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,
5. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
6. Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania skarg i wniosków,
7. Pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
8. Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Jakości, a w szczególności: nadzorowanie aktualizacji dokumentacji systemu, sporządzanie harmonogramów auditów wewnętrznych, formułowanie wniosków z przeglądów funkcjonowania Urzędu, sporządzanie planów poprawy jakości i nadzorowanie jego realizacji, wnioskowanie zmian do polityki jakości i księgi jakości,
9. Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Wyborów, a w szczególności: koordynowanie prac przygotowawczych do przeprowadzania wyborów i referendów zlecanych gminie, zapewnienie warunków technicznych, organizacyjnych, lokalowych do przeprowadzenia wyborów i referendów, wspomaganie możliwości zapewnienia przestrzegania prawa wyborczego w dniu wyborów,
10. Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.

Metryka

  • opublikował: Przemysław Woźnicki
    data publikacji: 2010-12-13 15:23
  • zmodyfikował: Przemysław Woźnicki
    ostatnia modyfikacja: 2020-05-22 13:42

Skarbnik

JADWIGA BARBULANT
tel: 46 858-28-50
email: skarbnik@mszczonow.pl

 

  1. Skarbnik Gminy odpowiada za prawidłowe wykonywanie budżetu gminy oraz za sprawne funkcjonowanie służb finansowo-księgowych.
  2. Do zadań Skarbnika Gminy należy:
    1) opracowywanie projektów budżetu gminy,
    2) prowadzenie spraw z zakresu rachunkowości i gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    3) opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu,
    4) kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
    5) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
    6) nadzór nad prawidłowymi i terminowymi rozliczeniami jednostek i organizacji otrzymujących środki z budżetu gminy,
    7) ekonomiczna analiza planów finansowych gminnych jednostek organizacyjnych,
    8) przygotowywanie okresowych analiz, sprawozdań, ocen i bieżących informacji o sytuacji finansowej gminy,
    9) parafowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza wywołujących skutki finansowe dla gminy,
    10)zapewnienie kontroli  wydatków jednostek organizacyjnych gminy,
    11)zapewnienie terminowego ściągania zobowiązań oraz dochodzenia roszczeń spornych,
    12)opracowywanie projektów aktów wewnętrznych, dotyczących prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów finansowych a w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowych, zakładowego planu kont, instrukcji kasowej, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
    13)podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu pozyskiwania środków
    finansowych na realizację zadań własnych gminy.

 

Metryka

  • opublikował: Przemysław Woźnicki
    data publikacji: 2010-12-13 15:22
  • zmodyfikował: Przemysław Woźnicki
    ostatnia modyfikacja: 2020-05-22 13:39

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5774
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-05-22 13:42