Odnośniki
Przejdź do: www.mszczonow.pl
Treść strony
Sekretarz
MAŁGORZATA BADOWSKA
tel: 46 858-28-61
email: malgorzata.badowska@mszczonow.pl
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu,
a w szczególności:
1. Nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
2. Przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminu organizacyjnego urzędu,
3. Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników,
4. Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,
5. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
6. Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania skarg i wniosków,
7. Pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
8. Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Jakości, a w szczególności: nadzorowanie aktualizacji dokumentacji systemu, sporządzanie harmonogramów auditów wewnętrznych, formułowanie wniosków z przeglądów funkcjonowania Urzędu, sporządzanie planów poprawy jakości i nadzorowanie jego realizacji, wnioskowanie zmian do polityki jakości i księgi jakości,
9. Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Wyborów, a w szczególności: koordynowanie prac przygotowawczych do przeprowadzania wyborów i referendów zlecanych gminie, zapewnienie warunków technicznych, organizacyjnych, lokalowych do przeprowadzenia wyborów i referendów, wspomaganie możliwości zapewnienia przestrzegania prawa wyborczego w dniu wyborów,
10. Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.
Metryka
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2010-12-13 15:23
- zmodyfikował: Przemysław Woźnickiostatnia modyfikacja: 2020-05-22 13:42
Skarbnik Gminy
ANETA CIECHAŃSKA-GOŁYŃSKA
tel: 46 858-28-50
email: skarbnik@mszczonow.pl
- Skarbnik Gminy odpowiada za prawidłowe wykonywanie budżetu gminy oraz za sprawne funkcjonowanie służb finansowo-księgowych.
- Do zadań Skarbnika Gminy należy:
1) opracowywanie projektów budżetu gminy,
2) prowadzenie spraw z zakresu rachunkowości i gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu,
4) kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
5) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
6) nadzór nad prawidłowymi i terminowymi rozliczeniami jednostek i organizacji otrzymujących środki z budżetu gminy,
7) ekonomiczna analiza planów finansowych gminnych jednostek organizacyjnych,
8) przygotowywanie okresowych analiz, sprawozdań, ocen i bieżących informacji o sytuacji finansowej gminy,
9) parafowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza wywołujących skutki finansowe dla gminy,
10)zapewnienie kontroli wydatków jednostek organizacyjnych gminy,
11)zapewnienie terminowego ściągania zobowiązań oraz dochodzenia roszczeń spornych,
12)opracowywanie projektów aktów wewnętrznych, dotyczących prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów finansowych a w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowych, zakładowego planu kont, instrukcji kasowej, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
13)podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu pozyskiwania środków
finansowych na realizację zadań własnych gminy.
Metryka
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2010-12-13 15:22
- zmodyfikował: Przemysław Woźnickiostatnia modyfikacja: 2021-01-21 14:03