Burmistrz Mszczonowa
JÓZEF GRZEGORZ KUREK
Dane kontaktowe
- tel.: +48 46 858 28 40
- fax: +48 46 858 28 43
- e-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl
Zakres zadań Burmistrza
Do zakresu zadań Burmistrza należy:
- kierowanie bieżącymi sprawami gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- gospodarowanie mieniem komunalnym,
- przedkładanie radzie projektów uchwał,
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
- koordynowanie działalności komórek i jednostek organizacyjnych oraz organizowanie ich współpracy,
- wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
- udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- upoważnianie Zastępcy Burmistrza i pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników Urzędu oraz prowadzenie oceny kadry kierowniczej Urzędu,
- udzielanie pełnomocnictw procesowych,
- wydawanie zarządzeń dotyczących przepisów porządkowych w sprawach związanych z bezpośrednim zagrożeniem bezpieczeństwa publicznego, które podlegają zatwierdzeniu przez Radę na najbliższym posiedzeniu,
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, niniejszy regulamin oraz uchwały Rady,
- kierowanie wykonywaniem zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
Metryka
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2010-12-13 15:24
- zmodyfikował: Przemysław Woźnickiostatnia modyfikacja: 2010-12-14 11:43
Zastępca Burmistrza
HALINA WAWRUCH
Dane kontaktowe
- tel. +48 46 858 28 40
- fax +48 46 858 28 43
- e-mail: halina.wawruch@mszczonow.pl
Zakres zadań Zastępcy Burmistrza
Do zakresu zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- zapewnienie właściwej realizacji zadań z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji gminnych, z zakresu gospodarki komunalnej i usług komunalnych, ochrony środowiska oraz nadzorowanie sfery finansów gminy.
- nadzorowanie pracy podporządkowanych mu jednostek organizacyjnych wymienionych w Zarządzeniu Nr 72/06 w sprawie określenia zadań prowadzonych przez Burmistrza Mszczonowa, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza.
- realizowanie kompetencji Burmistrza Mszczonowa w czasie jego nieobecności.
Metryka
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2010-12-13 15:25
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2018-12-04 13:58