Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - obowiązki informacyjne
Lp. |
Nazwa obowiązku informacyjnego |
Cel przetwarzania |
Formularz do pobrania |
---|---|---|---|
1 |
Prowadzenie świetlicy środowiskowej |
Organizowanie opieki, zajęć profilaktycznych i edukacyjnych w świetlicy środowiskowej dla dzieci dotkniętych patologiami rodziców i biedą |
|
2 |
Działania podejmowane w stosunku do osób uzależnionych |
Prowadzenie rozmów motywujących do leczenia osób uzależnionych oraz kierowanie ich do odpowiednich placówek leczniczych |
|
3 |
Opiniowanie wniosków przedsiębiorców o zgodności lokalizacji miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych. |
Wydawanie opinii o zgodności lokalizacji miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych zgodnie z ustawą i uchwałą Rady Miejskiej w Mszczonowie |
|
4 |
Dokumentacja związana z funkcjonowaniem Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych |
Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkohlowych |
|
5 |
Dodatkowe zadania w ramach profilaktyki alkoholowej |
Organizowanie i finansowanie uczestnictwa dzieci z rodzin z problemem alkoholowym w obozach, koloniach oraz wycieczkach, finansowanie dożywiania w szkołach dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym na wniosek szkoły bądź opiekuna prawnego |