Burmistrz Mszczonowa
ŁUKASZ KOPERSKI
Dane kontaktowe
- tel.: +48 46 858 28 40
 - fax: +48 46 858 28 43
 - e-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl
 
Zakres zadań Burmistrza
Do zakresu zadań Burmistrza należy:
- kierowanie bieżącymi sprawami gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,
 - gospodarowanie mieniem komunalnym,
 - przedkładanie radzie projektów uchwał,
 - wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
 - koordynowanie działalności komórek i jednostek organizacyjnych oraz organizowanie ich współpracy,
 - wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
 - rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
 - udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
 - przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
 - upoważnianie Zastępcy Burmistrza i pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
 - zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników Urzędu oraz prowadzenie oceny kadry kierowniczej Urzędu,
 - udzielanie pełnomocnictw procesowych,
 - wydawanie zarządzeń dotyczących przepisów porządkowych w sprawach związanych z bezpośrednim zagrożeniem bezpieczeństwa publicznego, które podlegają zatwierdzeniu przez Radę na najbliższym posiedzeniu,
 - wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, niniejszy regulamin oraz uchwały Rady,
 - kierowanie wykonywaniem zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
 
Zastępca Burmistrza
BARBARA GALICZ
Dane kontaktowe
- tel. +48 46 858 28 40
 - fax +48 46 858 28 43
 - e-mail: barbara.galicz@mszczonow.pl
 
Zakres zadań Zastępcy Burmistrza
Do zakresu zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- Zastępca Burmistrza Mszczonowa nadzoruje sprawy:
1) przygotowania i realizacji inwestycji gminnych,
2) zamówień publicznych,
3) pozyskiwania środków z funduszy krajowych i zagranicznych,
4) gospodarki komunalnej – funkcjonowania i rozwoju infrastruktury technicznej (wodociągów, kanalizacji, dróg, zieleni),
5) promowania w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi i oczyszczania gminy oraz energetyki,
6) ochrony środowiska naturalnego i urbanistyki,
7) zapewnienia bezpieczeństwa finansowego gminy, właściwej realizacji budżetu,
8) funkcjonowania wydziałów: Rozwoju Gospodarczego, Gospodarki Gminnej, Finansowo-Budżetowego, a także Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie. - Zastępca Burmistrza Mszczonowa realizuje wszystkie kompetencje Burmistrza Mszczonowa w czasie jego nieobecności.
 
