Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

ANKIETA

Badanie satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Mszczonowie

 

Szanowni Państwo

Niniejsza ankieta ma na celu zapoznanie się z Państwa opiniami na temat jakości pracy Urzędu Miejskiego w Mszczonowie. Wszystkie Państwa odpowiedzi i sugestie chcemy wykorzystać do usprawnienia pracy Urzędu. Zapewniamy całkowitą poufność i anonimowość badania - odpowiedzi będą prezentowane jedynie w zbiorczych zestawieniach bez możliwości identyfikacji z konkretną osobą.

Z poważaniem
Józef Grzegorz Kurek -Burmistrz Mszczonowa

I. Czy jest Pan/Pani zadowolony/a z następujących aspektów pracy Urzędu Miejskiego:

1. Warunki lokalowe i komfort obsługi klientów. *
1. Warunki lokalowe i komfort obsługi klientów.




2. Zapewnienie i dostępność informacji pomocnych do załatwienia sprawy. *
2. Zapewnienie i dostępność informacji pomocnych do załatwienia sprawy.




3. Kompetencje pracowników Urzędu (wiedza, umiejętności, postawa) *
3. Kompetencje pracowników Urzędu (wiedza, umiejętności, postawa)




4. Uprzejmość i chęć pomocy ze strony pracowników Urzędu. *
4. Uprzejmość i chęć pomocy ze strony pracowników Urzędu.




5. Uczciwe i etyczne postępowanie urzędników. *
5. Uczciwe i etyczne postępowanie urzędników.




6. Terminowość wykonania usługi. *
6. Terminowość wykonania usługi.




7. Uzyskany wynik załatwianej sprawy. *
7. Uzyskany wynik załatwianej sprawy.




8. Jak ocenia Pan/i ogólnie funkcjonowanie Urzędu Miejskiego? *
8. Jak ocenia Pan/i ogólnie funkcjonowanie Urzędu Miejskiego?




II. Moja ostatnia wizyta w Urzędzie dotyczyła spraw: (zaznacz odpowiedni wybór)

Zaznacz odpowiednią opcję: *
Zaznacz odpowiednią opcję:









III. Jak Ocenia Pan/Pani jakość obsługi podczas ostatniej wizyty?

Zaznacz odpowiednią opcję: *
Zaznacz odpowiednią opcję:




IV. Co jest dla Pana /Pani najważniejsze podczas załatwiania sprawy  w Urzędzie ( proszę wybrać nie więcej niż trzy opcje z sześciu poniższych, zaznaczając je z przytrzymanym Ctrl na klawiaturze)

*

V. Czy jest Pan/Pani zadowolony/a z zaspakajania potrzeb mieszkańców w zakresie:

Upowszechniania kultury. *
Upowszechniania kultury.




Upowszechniania sportu. *
Upowszechniania sportu.




Oświaty. *
Oświaty.




Oczyszczania miasta i gminy. *
Oczyszczania miasta i gminy.




Pomocy społecznej. *
Pomocy społecznej.




Działalności informacyjnej na temat funkcjonowania samorządu lokalnego. *
Działalności informacyjnej na temat funkcjonowania samorządu lokalnego.




VI. Metryka ankiety

Wybierz właściwą opcję: *
Wybierz właściwą opcję:

 

 

DZIĘKUJEMY BARDZO ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY!

Pola oznaczone * są wymagane w ankiecie.


Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5624
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2016-01-27 13:19

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- miejsce przeszukiwania

Menu

Urząd Miejski w Mszczonowie

Plac Piłsudskiego 1
96-320 Mszczonów

Rachunki bankowe

Do podatków i opłat:
Urząd Miejski w Mszczonowie
PKO Bank Polski SA
55 1020 1042 0000 8202 0349 0331

Wadia:
Urząd Miejski w Mszczonowie
PKO Bank Polski SA
08  1020 1042 0000 8502 0349 0448

Dane kontaktowe

Centrala
     tel.: 46 858 28 20

Sekretariat Burmistrza
     tel.: 46 858 28 40,
     fax: 46 858 28 43

urzad.miejski@mszczonow.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 8:00 - 16:00
wtorek 8:00 - 16:00
środa 08:00 - 18:00
czwartek 8:00 - 16:00
piątek 8:00 - 16:00

Kasa Urzędu Miejskiego:

W kasie Urzędu Miejskiego w Mszczonowie przyjmowana jest opłata skarbowa
w godz. 8:00- 15:45
(przerwa  12.00-12.30)
środa w godz 10:00 - 17:45
(przerwa 14:00 - 14:30)

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1690131
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2020-03-27 08:43

Stopka strony