Odnośniki
Przejdź do: www.mszczonow.pl
Treść strony
Sekretarz
MAŁGORZATA BADOWSKA
tel: 46 858-28-61
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu,
a w szczególności:
1. Nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
2. Przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminu organizacyjnego urzędu,
3. Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników,
4. Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,
5. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
6. Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania skarg i wniosków,
7. Pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
8. Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Jakości, a w szczególności: nadzorowanie aktualizacji dokumentacji systemu, sporządzanie harmonogramów auditów wewnętrznych, formułowanie wniosków z przeglądów funkcjonowania Urzędu, sporządzanie planów poprawy jakości i nadzorowanie jego realizacji, wnioskowanie zmian do polityki jakości i księgi jakości,
9. Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Wyborów, a w szczególności: koordynowanie prac przygotowawczych do przeprowadzania wyborów i referendów zlecanych gminie, zapewnienie warunków technicznych, organizacyjnych, lokalowych do przeprowadzenia wyborów i referendów, wspomaganie możliwości zapewnienia przestrzegania prawa wyborczego w dniu wyborów,
10. Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.